Cart Is Empty

    سبد خرید شما خالی است.



برگزاری ۱۱ نوبت آزمون زبان msrt در سال ۱۴۰۲ | منابع آزمونهای زبان انگلیسی | ۶۶۹۵۷۸۴۷

نویسنده : سنجش و دانش 1402/01/13 تعداد نظرات : ۰
برگزاری ۱۱ نوبت آزمون زبان msrt در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر ، دکتر مسعودی مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج در خصوص برگزاری آزمون زبان msrt در سال ۱۴۰۲ گفت:

 

این آزمون هرساله از سوی اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج برگزار می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سال ۱۴۰۲، ۱۱ آزمون برگزار خواهد شد.

 

مسعودی با بیان اینکه اولین آزمون زبان برای سال جدید اردیبهشت ماه برگزار می‌شود؛ تصریح کرد:

اولین آزمون زبان msrt برای سال ۱۴۰۲ در  تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، ثبت‌نام این آزمون از ۱۹ فروردین ماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ فروردین ماه ادامه دارد.

 

 

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه سجاد در موعدهای مقرر به آدرس https://msrttest.saorg.ir/login.aspx نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، همچنین داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از تاریخ آزمون ها به آدرس به سایت سازمان امور دانشجویان saorg.ir مراجعه کنند.

 

انتشارات سنجش و دانش از حساسیت بالای این آزمون‌ها مطلع است و برای راحتی شما سری منابع معتبر مناسب آمادگی آزمون‌های زبان MSRT و EPT را تدارک دیده است. همچنین برای ورود به مقطع دکتری و همچنین آمادگی جهت اخذ مدارک آزمون زبان می‌توانید از خدمات مشاوره‌ای سایت سنجش و دانش استفاده نمایید.

درباره نویسنده

دیدگاه ها