Cart Is Empty

    سبد خرید شما خالی است.



تبدیل پایان نامه به کتاب-چاپ کتاب با شرایط ویژه | با مجوز رسمی | سنجش و دانش

نویسنده : سنجش و دانش 1400/06/20 تعداد نظرات : دیدگاه بسته است.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره در خصوص چاپ کتاب از طریق فرم تماس با ما و یا چت آنلاین اقدام فرمایید,مشاورین ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

دلیل اهمیت  چاپ کتاب در چیست؟

همانطور که می دانید داشتن کتاب (تالیف و ترجمه) دارای ۴ امتیاز در مصاحبه دکتری در هر رشته ای است.

بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد نمی دانند که با هزینه های بسیار کم می توانند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند. از آنجایی که یک کتاب علمی که برگرفته از پایان نامه باشد، در مصاحبه دکتری و آزمون های استخدامی، امتیاز مثبت محسوب می شود، لذا به همه ی عزیزانی که پایان نامه خود را در دست دارند توصیه اکید می شود که آن را به کتاب تبدیل کنند.

چاپ کتاب با هزینه ای بسیار کم هم امکانپذیر است. مناسب کسانی که استخدام هستند یا برای مصاحبه، قصد چنین کاری را دارند،همچنین کتاب با اخذ مجوز چاپ از وزارت ارشاد و اخذ شابک ISBN از اداره شابک و نیز اخذ فیپا از کتابخانه ملی، در وزارت ارشاد و کتابخانه ملی ثبت و اعلام وصول می شود و دارای همه ی امتیازات لازم جهت ارائه در رزومه های تحصیلات تکمیلی و یا رزومه های اخذ دانشیاری، شغلی و ارتقای تحصیلی معلمان و مربیان خواهد بود .

شما در هر زمینه ای که فعالیت دارید، شاغلید، هنرمندید، استادید، دانشجو هستید و … چاپ کتاب برای شما به منزله ی اعتبار علمی می باشد. شما با چاپ کتاب در زمینه فعالیت خود می توانید وجهه ای کاملاً متفاوت با قبل پیدا کرده و در زمینه فعالیت خود فرد موفق تری باشید و با چاپ مطالب و کتاب خود، به عرضه و نمایش غنای علمی تان بیافزائید و قدمی موثر در راه ارتقا دانش کشورمان بردارید. تلاش ما در انتشارات دانشگاهی سنجش و دانش بر این است که با کمترین هزینه، بهترین کیفیت و بیشترین خدمات در خدمت شما عزیزان باشیم .

نحوه محاسبه امتیازات پژوهشی

جدول نحوه محاسبه امتیازات پژوهشی (حداکثر ۴۰ امتیاز)

نحوه ی محاسبه امتیازات آموزشی

جدول نحوه محاسبه امتیازات آموزشی (حداکثر ۳۰ امتیاز)

امتیاز آزمون یا مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله دوم(حداکثر 30 امتیاز)

امتیاز آزمون یا مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله دوم(حداکثر ۳۰ امتیاز)

 

از کجا و چطوری شروع کنم؟

پر کردن قرارداد

ابتدا قرارداد را با کلیک بر روی اینجا دانلود نموده و بعد از تکمیل و امضا،اسکن شده ی آن را از طریق فرم زیر(گزینه فرم ثبت نام برای چاپ کتاب) آپلود نمایید تا بعد از ممهور شدن به مهر انتشارات سنجش و دانش و امضا آن ، یک نسخه به ایمیل شما ارسال شود

تکمیل فرم

بعد از تکمیل کردن اطلاعات فردی در فرم ، بر روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.در مرحله بعد از اطلاعات فردی دقت کنید که آپلود کردن فایل مورد نظر و کارت ملی الزامی می باشد.

قدم بعد

پرداخت هزینه

در مرحله بعد از آپلود فایل های مورد نیاز, در صورت تمایل می توانید توضیحات و نکاتی که در چاپ کتاب برای شما مهم هستند را ثبت کنید.در ادامه نسبت به پرداخت  مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان علی الحساب بابت هزینه چاپ کتاب( ۵ جلد) اقدام فرمایید(۵۰۲۲۲۹۱۰۷۳۱۶۸۳۳۶بهزاد آدینه بیدگلی) و ما بقی مبلغ (۱۳۰۰۰۰۰ تومان) بعد از چاپ اولین نسخه(نسخه آزمایشی) تسویه می گردد.

قدم بعد

بازبینی نهایی فایل کتاب

فایل آماده شده کتاب در قالب pdf برای شما جهت باز بینی نهایی قبل از چاپ ارسال می شود.

قدم بعد

تحویل کتاب

پس از تایید نهایی کتاب توسط شما،مدارک مجوز کتاب و نسخه های چاپ شده برای شما ارسال می شود.برای ساکنین شهر تهران با پیک و برای ساکنین شهرستان ها با پست پیشتاز این عمل صورت میگرد و هزینه ارسال با برعهده ی انتشارات است.

قدم بعد

پایان پروژه

  • اخذ شابک
  • فیپا نویسی
  • ثبت در خانه کتاب
  • ثبت در سازمان اسناد و کتاب خانه ملی جمهوری اسلامی ایران
  • اخذ مجوز نهایی چاپ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ارسال و اعلام وصول نسخه چاپ شده در مراجع مورد نیاز

دیدگاه ها