Cart Is Empty

    سبد خرید شما خالی است.



انتخاب رشته کنکور ارشد ۹۸ | بیش از ۱۳ سال سابقه | سنجش و دانش

نویسنده : سنجش و دانش 1398/01/26 تعداد نظرات : دیدگاه بسته است.

راهنمای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

همانطور که می دانید فرآیند انتخاب رشته و طریقه  انجام آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حقیقتا مرحله ای است که آینده ی تحصیلی و کاری شما را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. در نتیجه بعد از آزمون ارشد ,انتخاب رشته ای اصولی و صحیح است که باید داوطلبان بسیار به آن توجه کنند.

زمان و شرایط انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون ارشد شرکت کرده اند و برای آن ها کارنامه صادر شده است و مجاز به انتخاب رشته شده اند این امکان را خواهند داشت از روز  چهار‌شنبه مورخ ۹۸/۰۴/۱۹ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۴/۲۳، نسبت به انجام انتخاب رشته ارشد اقدام نمایند.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو انتخاب رشته آزمون ارشد ۹۸ از طریق فرم تماس با ما و یا چت آنلاین اقدام فرمایید,مشاورین ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

کادر مشاورین سنجش و دانش جهت انتخاب رشته کنکور ارشد ۹۸

  • محمد حسن کشفیمدرس و مولف کتب آموزشی,مشاور و برنامه ریز تحصیلی,مشاور برتر برنامه زندگی بعلاوه تحصیلات عالی شبکه ۳ سیما،مشاور برتر برنامه به خانه بر می‌گردیم شبکه تهران,… و مدیر بخش مشاوره پرتال سنجش و دانش
  • مظاهر نامدارمدرس و مولف کتب آموزشی,مشاور و برنامه ریز تحصیلی, عضو بنیاد ملی نخبگان و استعدادهای درخشان,مشاورعالی آموزش در برنامه صعودشبکه آموزش,نفر اول و برگزیده جشنواره پژوهش سال۸۹, نفر اول و برگزیده جشنواره اراده در سال ۹۱,سخنران بیش از ۴۰۰ همایش در حوزه تخصصی حقوق ,استاد پروازی دانشگاه های سراسر کشور

دیدگاه ها