Cart Is Empty

    سبد خرید شما خالی است.



زمان برگزاری آزمون وکالت-سنجش و دانش جامع ترین مرکز آموزش مکاتبه ای کشور

نویسنده : سنجش و دانش 1396/06/07 تعداد نظرات : ۰
زمان برگزاری آزمون وکالت

رییس اتحادیه کانون وکلای دادگستری با بیان اینکه آزمون کانون وکلا در سوم آذرماه در سال ۹۶ برگزار و زمان انتشار آگهی ثبت نام حدود ۲۲ شهریور خواهد بود گفت: داوطلبان می‌توانند از روز ۲ لغایت ۱۳ مهر زمان ثبت نام خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بهمن کشاورز رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری (اسکودا) پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اعلام این مطلب گفت: آزمون کانون وکلا در سوم آذرماه در سال ۹۶ برگزار خواهد شد و زمان انتشار آگهی ثبت نام حدود ۲۲ شهریور خواهد بود.
وی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و سایت اسکودا برای ثبت نام که از روز ۲ لغایت ۱۳ مهر خواهد بود اقدام کنند.

وی تصریح کرد آزمون در مراکز ۲۵ استان برگزار خواهد شد ضمن اینکه در ایلام که کانون آن مستقل شده آزمون مستقلی خواهد داشت.

کشاورز درباره یک تغییر قابل توجه در آزمون گفت بر اساس قانون جدید دامنه کسانی که در تعریف ایثارگر قرار می‌گیرند وسیع‌تر شده و مصادیق جدیدی را در این آزمون در بر می‌گیرد.

وی به داوطلبان شرکت در آزمون توصیه کرد که ما خواهش می‌کنیم افراد دقیقاً برای همان کانونی که قصد دارند در آنجا کار کنند ثبت نام کنند زیرا بعد از قبولی امکان جا به جایی وجود ندارد.

کشاورز گفت: برخی از منابع به داوطلبان توصیه می‌کنند که فلان کانون امکان قبولی بیشتری دارد و شانس آنها بیشتر است و بهتر است آن کانون را برای ثبت نام انتخاب کنند در حالی که این توصیه‌ها و اطلاعات صحت ندارد و نمی‌تواند قطعی باشد.

منبع:tabnak

درباره نویسنده

دیدگاه ها